Chcesz zwrócić wszystkie lub część zakupionych towarów? Nie ma problemu. Zmieniłeś(-aś) swoje zdanie, pomyliłeś(-aś) się lub znów dobrze widzisz - powód jest nieistotny. Po prostu zwróć zakupione towary w ciągu 30 dni, a my zwrócimy Ci pieniądze.
Co trzeba zrobić:
1. Zwracane towary muszą spełniać następujące wymagania:
- towar nie był używany;
- opakowanie towaru jest nienaruszone;
- towar jest nienaruszony, jego wygląd zewnętrzny nie uległ zmianie (nienaruszone etykiety, niezerwane folie ochronne, i in.);
2. Zwracane towary:
- zapakuj bezpiecznie
- do przesyłki dołącz numer zwracanego zamówienia
- wskaż, w jaki sposób mamy zwrócić pieniądze (przelać je na Twoje konto czy pozostawić do kolejnego zamówienia)
3. Zwracane towary wyślij na adres:
Sp. z o.o. Elens
ul. Żółwia 22 lok 73
01-927 Warszawa
Polska
Telefon: (22) 307 87 10
Co jeszcze warto wiedzieć:
- nie przyjmujemy z powrotem towarów o właściwościach astygmatycznych, multifokalnych lub innych skomplikowanych parametrach (takich, które zostały wykonane według wysoce zindywidualizowanych potrzeb)
- nie przyjmujemy z powrotem pojemników i penset
- nie przyjmujemy z powrotem soczewek sprzedawanych wyłącznie w kompletach, jeżeli pudełko nie jest kompletne, tj. co najmniej jedna soczewka jest uszkodzona lub używana
- jeśli zwracane jest całe zamówienie, wówczas zwrócona powinna być cała zawartość przesyłki (np. należy również zwrócić bezpłatny pojemnik)
- jeśli zwracany towar był skompletowany z innym towarem, wówczas powinny być zwrócone również towary powiązane (np. jeżeli w ramach promocji do dużej butelki bezpłatnie dołączono małą butelkę płynu, wówczas należy zwrócić obydwie)
- koszty wysyłki towarów nie podlegają zwrotowi
- kwota zwrotu jest wyliczana według cennika, który obowiązywał w momencie zakupu zwracanych towarów i według warunków zakupu.